16 financiële dienstverleners én Licent gaan samen verder als één organisatie
Nieuwsbericht van 16-03-2023
De Nederlandse assurantiemarkt is in beweging. Niet eerder verenigden zoveel onafhankelijke financiële dienstverleners zich. Met een gezamenlijk gedragen visie waarin het klant- en medewerkersbelang voorop staat, verenigen onafhankelijke financiële dienstverleners zich met de nadrukkelijke wens vast te houden aan vertrouwde normen en waarden. Aan persoonlijke aandacht voor klanten en aan kwalitatief hoogwaardige diensten die dicht bij klanten zijn georganiseerd, in lokale vestigingen met adviseurs die klanten kennen. Door samen te gaan, staan onze kantoren sterker en komen we verder. Klanten en medewerkers gaan dit merken door een uitbreiding van onze dienstverlening. Dat is de kracht van onze verbinding! Daar geloven wij in en daar gaan wij voor. Met gepaste trots dat we dit met elkaar tot stand hebben gebracht!
Onze unieke uitdagingen samengevat
Met zestien financiële dienstverleners én Licent, hebben we na jaren samenwerken in de coöperatie elkaar zo goed leren kennen, dat we hebben besloten de krachten te bundelen en onder de naam de Licent groep samen verder te gaan.
Lokaal kantoor met landelijke kracht
Aangesloten kantoren blijven werken onder hun eigen naam, logisch ook: zo zijn ze bekend. We blijven herkenbaar dichtbij.
Samengaan heeft voordelen voor klanten én medewerkers
Door samen te gaan, staan we sterker en kunnen we met onze dienstverlening een stapje extra zetten. Zo blijven wij de meest mensgerichte financiële dienstverlener van Nederland.
Vasthouden aan het vertrouwde
Ons doel is en blijft klanten helpen bij het maken van financieel goede keuzes. Met persoonlijke aandacht, vertrouwen en kwalitatief hoogwaardige diensten én plezier.
Wij staan open voor samenwerking
Financiële dienstverleners die net als wij staan voor laagdrempelig persoonlijk contact en kwalitatief hoogwaardige diensten die dicht bij de klant zijn georganiseerd, kunnen zich bij ons aansluiten.
Wij staan voor laagdrempelig persoonlijk contact en kwalitatief hoogwaardige diensten die dicht bij klanten zijn georganiseerd. In lokale vestigingen met adviseurs die klanten kennen.”
— Frans Kemper, CFO
Meer weten? Contact